Vážení zákazníci, produkty ve Vašem košíku nejsou rezervovány! Objednávky budou expedovány během 3 pracovních dní od zaplacení. Objednávky, u kterých neobdržíme platbu do 2 dní od vytvoření, budou automaticky stornovány. Délku doručení nejsme schopni ovlivnit. Slevové kódy nelze slučovat, lze použít na jednu objednávku pouze jeden kód.

Doručování zásilek

Výdej zásilek: Pokud posíláte zásilku na výdejní místo, doporučujeme pečlivě zkontrolovat jeho dostupnost, a hlavně otevírací dobu, především před koncem roku.

Délka úložní doby zásilek:
1) Výdejní místo: Zásilka může být uložena na výdejním místě nejdéle 21 kalendářních dní. Tato lhůta je před Vánoci zkrácena. Na vyzvednutí zásilky od 1.11. do 20.12. má zákazník 5 dnů. Prodloužit lhůtu o další 2 dny může zákazník přes aplikaci, trasování nebo třeba prostřednictvím chatbota.
2) Z-BOX: Na vyzvednutí zásilky má zákazník 2 kalendářní dny. Prodloužení bude možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.
3) Alzabox: Své zásilky můžete vyzvedávat vždy do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky. Šest hodin před uplynutím úložní doby obdržíte SMS o poslední šanci k vyzvednutí, poté bude zásilka vrácena odesílateli. 

Jak vyzvednout zásilky ze Z-BOXU?
Je potřeba mít v telefonu staženou aplikaci Zásilkovny. Po příchodu k Z-BOXu se aplikace automaticky spáruje s vaší schránkou. Pomocí tlačítka v detailu zásilky ji otevřete. Pak už stačí jen vyzvednout zásilku a zavřít schránku. 

Máte problém s vyzvednutí zásilky ze Z-BOXU? Nepřišlo Vám heslo k vyzvednutí? Nechce se Vám otevřít přihrádka se zásilkou?
Kontaktujte co nejdříve přímo dopravce na zákaznické lince 216 216 516 v pracovní dny od 8:00 až do 19:00. 

Vytvořil Shoptet | Design Tomáš Hlad & Shoptetak.cz